EN SEN UPPDATERING

Bilder från skolavslutningen:Jag vet att jag är typ 6 dagar efter med bilder och så men jag har inte riktigt haft tålamod. Här i Bönhamn går inte internet sådär snabbt som man kanske vill att det ska gå men som jag säger, huvvesaken att man har det i huvvetaget ;DJa, då ska man vara i Bönhamn, världens bästa ställe(hamn) tills vecka 29 då jag åker till Gotland i en vecka men sedan kommer jag tillbaka igen. Snart drar sommarjobbet igång igen och jag jobbar lite annorlunda än jag har gjort dom andra somrarna men det spelar ingen roll. Jag ska jobba på midsommardagen men sedan är jag ledig i en vecka då Nellie och Sebban kommer hit :D Sedan så jobbar jag då vecka 27 och 28, 30 och 31. Det blir bra det!Vad ska ni göra imorgon på midsommarafton då? Själv blir de firande med familjen och det kommer att stå mat ur öronen på mig i slutet av dagen kan jag tro ;) Nytt för i sommar är också att jag inte kommer att jobba på midsommarafton. Det tycker jag känns super! För övrigt så hoppas jag att alla har haft ett bra start på sommarlovet vare sig värme eller inte! Det har jag haft iallafall =) Jag uppdaterar så fort jag kan!