NOL I HAMNA!

                                                TJOZZAN BLOGGLÄZARE!Jomen visst var de ett tag sen jag skrev? Men jaja, de är sommar så vem orkar egentligen vara sådär en sån där duktig och snäll bloggare som uppdaterar varje dag? Inte jag iallafall PLUS att jag inte direkt driver sveriges största blogg heller (A)Vad håller lilla lilla Jöllan på med dårå kanske ni undrar? Jo, just nu jobbar och sliter jag på hilmas café. Bakar goda kakooor, gör tacotallrik och skojjsar runt är vad jag gör på dagarna med andra ord! Jag är yngst så jag är ett litet mobboffer som susanne kallar mig och det är även hon som kallar mig för "JÖÖÖLLAN" om ni undrar varför jag skrev de. Men jag gillar verkligen att vara mobboffer på hilmas :´) De är mysigt <3Och vet ni en annan sak? Jag har gott och blivit kär också! Min älskade "loodis" ville att jag skulle skriva det här så varför inte lixxxxom bahhh? Ska träffa han på söndag. Längtar <33Innan jag säger hejsvejjs så lägger jag upp tre somriga bilder så att man iallafall kan få se en liten skymt av sommar på bild iallafall eftersom att om man går ut nu så fryser man ju häcken av sig! fyyyyyy fasiken för skitvädret!DE ÄR NOL I HAMNA DE HÄNDER SAKER SKA NI VETA! ;)Bejbi godbaj bebji färvell!