SPÅRA UR FOOOLK!

                                               BlOggLÄzZzArE!Nu är det dags för lite åsikter här! Tänkte ta upp en sak som jag stör mig på...en aning.Det jag tänkte på var det här med att folk ska se sååå perfekta ut på bild! Speciellt på bilddagboken. Man ser massa fjortisar som har sminkat sig tills dom har MINST 10 lager av allt och sedan tar dom en massa bilder och posar. Sedan när dom tittar på bilderna så ser dom ÅH NEJ! EN FINNE! Och så går dom in på photoshop och redigerar bort den och sen så kan man ladda upp bilden och kommentarerna bara rasar in. Kan man inte bjuda på sig själv nån gång iallafall?! Vad fasiken kan hända egentligen? Jag tycker iallafall att det är riktigt kul att bjuda på mig själv!. Vare sig det är på bild eller i verkligheten. Bilden här under är en STOR favvis som togs för nån vecka sen ;)Det är inte farligt!