Lördag och det nalkas Kaalas:P

Hej Alla=)Har precis kommit hem från en liten tur till stan med mamma. Köpte ett fodral till datorn. Inte klokt att det ska kosta 350 kr men men.. Fin var den iaf, alldeles rooosa:DSen försökte vi hitta en bra resväska till mig, nu när jag ska åka till frankrike. Ska nämligen till Nice och plugga denna terminen, om jag inte berättat det tidigare. Och får bara ha 20 kg + 8 kg handbagage med mig. Nu när jag var i spanien hade jag typ 22 kg så jag veti katten hur det ska gå nu när jag behöver ha mkt mer med mig. Och det är väl därför jag är på jakt efter en bra resväska, en som väger så lite som möjligt. För den jag har nu väger typ 5 kg och det är alldeles för mkt. Men vi hittade tyvärr ingen.. Jaja, nu ska jag iaf ut och springa i pildammarna med Jessie. Har lite ont i mina ben så hoppas att det går bra=) Sen bär det av till Jessie och snabbt in i duschen och göra oss iordning för kl18.30 kommer Challe och hämtar oss, för att åka in till Vellinge och Marias födelsedagsfest. Det kommer bli riktigt najs-bajs. Men nu ska jag på med löparskorna. Seee ya=)