På med löparskorna, igen:D

Idag har jag bara städat hela dagen, är riktigt trött! Vi håller nämligen på att renovera i vårt kök, vilket betyder en massa krångel om man är en gonzalez-familj=) För att kunna renovera köket var min käre bror tvungen att ge upp sitt sovrum. Eftersom det rummet behövdes för att göra köket större. Detta i sin tur ledde till att mina föräldrar var tvungna att ta hans andra rum eftersom han behövde ett större. Iom detta var även jag tvungen att flytta på mig. Så nu har alla bytt rum med alla och renoveringen pågår i full fart. Allting är ner packat i flyttkartonger och det är dammigt och smutsigt överallt. Dessutom har vi inget kök haha. Men det är lätt värt det så ska ju inte klaga.Igår var vi hemma hos Maria och firade hennes födelsedag (vääldigt i efterskott hehe) samt att hon åker ska åka till Madrid. Därför  fick hon lite sverige-saker av oss. Typ kökshanddukar med sverige-motiv, en massa lakrits och en ”importerad skåning-tröja”. Även jag fick presenter av mina söta kompisar=) Fast jag får inte öppna dem förrän jag är i Frankrike, typ om jag är ledsen eller längtar hem osv..det står lite olika på paketen och endast vid sådana tillfällen får jag öppna dem.  Jättegulligt!Gårdagens löpning gick alldeles utmärkt. Vi sprang ca 6 km och efteråt var det onda i mina ben borta=) Så nu är jag redo igen. Om typ 10 min kommer Håkan-bråkan och hämtar upp mig och sen bär det av till Skryyylle! Och sen bad i stenbrottet:DIkväll tar jag nattåget till Västerås, men är hemma igen imorgon kväll/natt.Ha en bra söndag!