Alla hjärtans dag

Nu har jag gjort 1 av 5 dagar på praktiken! Kommer ju gå fort det där så är det över sen. Pappa skjutsade hem mig till Bollnäs sen.. eller, jag övningskörde rättare sagt. Han tyckte jag hade blivit riktigt duktig på att köra nu och jag känner själv att det går bättre. Så jag får jobba på teorin helt enkelt! Ska ta första bästa dag och sätta mig och plugga som bara den. För nu vill jag ha körkortet i handen! Känner att det börjar närma sig litegrann nu när praktiken fått fart och så..Just det, alla hjärtans dag idag :) då man fick skicka gratis MMS inom halebop, och jag har fått tre men kan inte öppna något! :( Har ju ny telefon och vet inte riktigt hur man får igång internet, men måste greja det känner jag. Nu ska jag ta och äta något snabbt, fixa till mig lite och åka ner på sporthallen och kollar när Victor spelar match sen ska vi åka hem hit :) Äta lite mat och sånt trevligt. Nu måste jag kila, ha en bra alla hjärtans dag! ♥