Jag älskar söndagar

Mamma hade fina blommor i köket vilket innebar att jag fick lite användning av kameran.Nu var två dagar på praktiken gjord. Har jobbat både lördag och söndag nu, imorgon är det skola igen. Köldskadan är bättre så jag tänker gå imorgon. Men nu har jag kommit på att jag kommer få pigmentfläckar där, inte snyggt alls! Men jag är glad att jag får behålla kinderna :)Fick jobba in lunchen och sluta halv 3 idag med! Skönt det. Så nu på eftermiddagen ska jag väl bara ta det lugnt sen ska jag försöka få så mycket plugg som möjligt gjort. Bl.a körkortsteorin.Kanske ska ta och träna lite också. Alltså göra lite övningar hemma bara, hade det inte varit för kinderna hade jag tagit en promenad för det är ju fint väder! Idag igen.Jag blev faktiskt sugen på att åka till fjällen idag. Det är så härligt där i typ april, sitta i en snödriva och sola och bli bruun.. jag vill åka snowboard med! Få bort rädslan för att åka lift.Rida vill jag göra med! Jag vill mycket jag. Men jag blev lite sugen på det när jag åkte förbi Nabban och såg Elins häst.Nu ska jag kila ut i stugan och göra lite mysigt! ♥