Inte som planerat

Den här kvällen blev inte som planerad..Jag har suttit i timmar och fipplat med min nya blogg jag har gjort. Ja, ni läste rätt. Jag gjorde en ny blogg för ett par veckor sedan men sen blev det inte så mycket mer. Men ikväll har jag fixat inställningar, bloglovin', kategorier och ja ni vet.. ändå känns det inte som att jag har kommit så långt på vägen, fast jag har fått mycket gjort. Men jag har hela designen kvar också tänkte jag slänga upp några nya fräscha inlägg innan ni får adressen till den nya bloggen! Det blir nog roligast så. Så, ikväll har jag tagit bort den här bloggadressen på bloglovin.se så bli inte förvånade! Jag har dessutom tagit bort alla mina prenumeranter här på devote och lagt till dom på blogvin, så jag kommer att fortsätta följa er där istället. Med andra ord har ni fått ännu en prenumerant idag kan det möjligtvis vara jag! Har lagt till 33 bloggar nu ikväll. Jag ska fortsätta litegrann med några idéer jag har kvar, sen ska jag ta en dusch och fara till Johan där som lanar! Skulle ju egentligen städa klart mitt rum men det får bli imorgon innan vi åker till Jossan för lite grillning och bad m.m. Puss! ♥