Trött mest hela dagarna

Ja jag är väldigt trött hela tiden nästan och det är jättetråkigt. Men det är (bland annat) magen som tar energi av mig när jag har ont i magen hela tiden och måste tänka "kan jag äta det här?" "kan jag inte äta det här?" ja ni förstår.. dessutom har det varit sol och då ligger man mest på stranden eller tar vara på solen på annat vis. Därför får tyvärr bloggen stå åt sidan och det blir bara ungefär 1 inlägg om dagen i bästa fall.. Idag vaknade jag upp hos Victor och åkte raka vägen hem för att äta frukost och hjälpa familjen med att riva altan. Så nu är den borta! Så ska dom snart börja bygga en ny, mycket större och fräschare så det blir lite roligare att bjuda hem folk och så. Sen har jag även börjat städa lite i stugan min på gården för jag vill få ordning innan jag börjar jobba på måndag. Är alltså bara ledig i en vecka till och det ska jag njuta av. Men nu är jag som vanligt mycket trött och ska vila en liten stund sen ska jag fortsätta städa klart mitt rum, efter det ska jag ta en promenad och läsa lite sen blir det en varm skön dusch. Ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll! Jag har lite planer den här veckan men jag skriver dag för dag vad som händer, roligast så! Nu ska jag vila. Puss ♥