Bloggandet läggs på is..

Som ni har märkt har bloggandet den senaste tiden reducerats något så ofantligt. Och det gör fruktansvärt ont i hjärtat att säga det men jag tror att jag gjort mitt i mandobloggs-vägar. Jag har hållt på i över ett och ett halvt år och fått enormt mycket utav att göra det men som någon gång sa, 'all good things come to an end'. Jag tror tyvärr att detta är slutet för mig. Men vem vet, jag kanske får ett återfall om några dagar, veckor, månader. Who knows. Jag följer helt enkelt i Tiger Woods fotspår och lägger det på is på obestämd tid. Vill passa på att tacka alla. Verkligen alla. Alla läsare som kommit och gått, alla läsare som varit med från första dagen och alla som hjälpt mig göra bloggen den till vad den är. TACK för en helt underbar tid! Hi guys, it hurts like crazy to say this but I'm afraid I'm done with the Mando Diao fanblog. I've been writing on this blog for over a year and I've had the best time ever doing it but like they say, all good things come to an end. and I'm afraid this is the end for me. But who knows, I might come back. God knows! So I'd like to take the time to thank everyone for everything this past year, you've been the best readers ever. Thank you so, so, so much! Yours truly, Sara men pssst, jag har ju en egen blogg som jag ska försöka sköta. Om ni vill får ni gärna kolla in den nån gång..