Sara fågar

Har du nån gång hört fel på en Mando text. Eller nån annan sångtext? Det har jag, big time! Riktigt pisamt mycket faktiskt, jag kan ta nåra exempel. I Mr Moon sjunger ju Björn "But you're a girl, a serious girl" men jag trodde han sjöng "you're a a girl, I've seen you in a skirt". HAH! riktigt illa alltså, fast mest pinsamt är nog min missförståelse i Long before rock n' roll. Ni förstår, varje gång de sjöng "Before rock n' roll" trodde jag att de sjöng "We're gonna rock n' roll". Vill tillägga att båda dessa pisamma misstag gjordes för ett par år sen, innan min Mando mani startade! Har ni nån gång gjort något liknande? Jag ska snart sticka och träna, jag och hela laget ska träna...vattengympa? jag vet inte hur det ska gå men ni får helt enkelt önska oss lycka till ;) Föresten, vad tycker ni om "höst-temat" på mandodiao.com? Kram, Sara