Sweet ride

Sweet ride från Rock am ring 2005!From the woods of sweden... From the dark forests of Borlänge... Björn Dixgård and Sweet ride! Gud, hur kan man inte älska de här killarna alltså! Ifall videon hackar nånstans i mitten (det gör den för mig) är det bara att hoppa lite längre fram i videon så funkar det igen. Jag kommer verkligen i ett desperat behov av att se Mando när man ser videos som de här! Just nu är jag irriterad som satan! Därför ska jag ta ut min ilska här och göra en lista på saker, folk och annat som irriterar mig just idag!1. Jonas Brothers - Jag vill bara stå upp och skrika rakt ut! Att folk på allvar jämnför detta pojkband med självaste Beatles är skrattretande. Att de har mage att säga att de är bättre än Beatles är ju fanimej helt otroligt! 2. Mando diao vs. Kent - Jag vet inte hur det är där ni bor men här pågår alltid ett konstant krig mellan Mando fans och Kentare. En av mina bästa vänner tillhör den andra sidan och idag kom hon med argumentet att sångarna i Mando diao inte kan sjunga! HALLÅ? Det värsta jag har hört! (Inget emot er Kent fans, tro mig. Men jag tycker det är smått löjligt att tävla om vilka som är bäst) 3. Skånetrafiken och SJ - Igår satt hela laget på vägen hem från Örebro och tåget skulle gå till Hässleholm. Där skulle vi ta tåget till Kristianstad, men de sa att pga av banarbete skulle vi ta en buss istället. Nu vare ju så att när vi gick av tåget i Hässleholm, kom det ingen buss! Så vi var fast där klockan 12 en söndags kväll. Pappa var snäll nog att köra i en timme mitt i natten och hämta mig, men ajaj, så dåligt alltså!4. Skol-scheman - Ah, vad kan man säga! Personerna som lägger upp schema borde få en stor spark där bak. Haha, Att sitta på en fysiklektion i 60 minuter och sedan ha en 5 minuters rast och sedan 60 mintuters spanska och 5 fem minuter därefter ha 65 minuters engelska är INTE HÄLSOSAMT!  Så, nu har jag klagat klart för idag! Är det något ni vill klaga på? Nu ska jag se en film Robin tipsade mig om. Control heter den och handlar om joy division. Ha en fin kväll, Sara