Barcelona

har snart vart hemma i 5 dagar och de suger, men tänkte sammanfatta min resa lite! Tres bien? Dagarna var ganska chill, vi vakna upp gick till ett torg och där fanns ett av världens största bazarer asså typ saluhall med massa frukter och kött och fisk och så vidare..köpte vtten melon jordgubbar och körsbär och mycket mer för bara 2 euros, värt! De va våran frukost varje dag! Sen drog vi till stranden och där fanns min brors kompisar, vi va alltid med dem så de va nice, deva inte bara ja o ben g liksom! Där sola vi, bada spela ping pong..min bror och hans kompisar skrämde alla med häst maskerna och snacka med alla runt omkring så de va roligt! Vi hitta nya kompisar varje dag haha som bjöd oss på massa ställen gratis så de va muuy biien!! Sen gick vi oftast hem duscha, sen ut och åt på nån god resaurang, och eftersom att de va typ 40 grader varje dag så orkar man inte äta mer än det..men vatten drack vi typ 10 liter om dan! Sen på kvälln gick vi ut eller till nån bar eller hem till robin och kröka! Sen så vann ju spanien VM och då va de mer än 75000 människor där vi va och de va helt galet!!!! Och den kvällen kommer jag aldrig glömma....elle??? hahaha De a pretty much allt! Bästa semestern med min bror! Han är bäst och jag älskar honom! TODOS! CIAO         benjamin och charlotte   moojiiiitooo bästa drinken som fiinnnss!   gaaudiii       ping pong på stranden   benjamin robin  andreas   våran frukost mums   graffiiittiii   va på OPIUM MAR en av Barcelonas störstaste nattklubbar, VIIPPP mannen gratis sushi y champagne o sånnt   skönaste människorna!!!   så här såg de ut typ på varje gata, massa catalaner me rasta flätor och dreads som rökte på..dem flesta i barcelona som föds upp där blir oftast såna, ganska chill ändå! Jag och benjamin ska flytta dit och bli one of them om några år! haha bien!