Måndag

Alltså fan vad jag hostade igår. Blev fett förbanand. Morfar kom i alla fall med hostmedicin idag som jag kämpade i en timma med att få upp korken på. Mervi försökte också en stund, och hon fick upp den sen. Jag har varit sjukt groggy hela dagen, men det börjar faktiskt bli bättre nu. Nu är jag "med" i alla fall !:)Jag kunde inte sova någonting i natt, varje gång jag somnade så vaknade jag av hostan. Snacka om irriterande liksom !! ÅH !!Sov några timmar förut, men folk ringde hela tiden och väckte mig så det var inte så lätt att somna om igen, och när jag vaknade hade jag sjukt ont i bröstet. Alltså inte bara i bröstet utan det var hela bröstpartiet och det har jag aldrig haft förut ! Fy satan, hoppas verkligen att det är bättre i morgon... Vill inte ligga hemma mer. Men jag får väl skylla mig själv, när jag hade huvudvärk som gick ut i ögonen och fökylning ger mig ut i backen och åker skidor. :P Men det var skitkul ! :)Kram på er !