Tisdag

Jag är sugen på att plugga igen... Det bästa är väl att så fort som möjligt sätta igång med matte A i alla fall va? haha. Jag kommer SÄKERLIGEN dra mig för att börja med det, men det är lika bra att köra igång med det så fort som möjligt ju... Så när jag har läst alla A ämnen så är det i alla fall ett steg närmare till att börja med B ämnena och sedan kan jag ju läsa på högskolan. JEJ ! Och även om jag inte gör det har jag ändå fullständig gymnasieutbildning!Men jag vill läsa typ religion... Faktiskt... Tycker det är grymt intressant. Fan, jag ahr ju ett steg i engelska kvar innan jag kan hoppa in på engelska A... Men vad fan, jag får försöka hoppa över det direkt in på A kursen :P Hahahaha!Idag mår jag i alla fall lite bättre, så jag tänkte köra igång med en storstädning här hemma. Kanske inte är det smartaste men vafan...Hoj hoj !