Måndag :)

Hej på er !Idag är det måndag igen... Och jag har hälpt Emelie att flytta. Hon lämnar mig här i Kronogården och drar iväg till Stavre. Fast jag flyttar om fyra veckor till Stavre jag med haha :)Jag har redan börjat packa typ krukor och sådant, och tänkte vänta med resten. Fast det är lika bra att jag packar ner ALLA prylar som står, för vips så är juni här och jag flyttar ! Då är det bra att ha allt klart, allt ska vara nerpackat så är det bara att skyffla bort allting sedan.Men jag ska flytta prylar först och ställa upp i skåpen och hänga upp gardiner och sånt, och får bort alla lådor innan jag flyttar in soffor och sådant! Man måste vara klipsk när man ska flytta!Ghorde precis en quiz på facebook, vem som jag passar bäst som, och jag blev Belle Black! Haha, måste säga att jag inte är lika väluppfostrad som hon är...Har lånat Emelies dator så nu kan jag uppdatera lite oftare... Hon är hos sin mamma och hon skulle inte ha med sig denna, så då fick jag låna den.Snällt va?Nu ska jag kolla runt på lite bloggar. Kram på er !