En svår svacka !

Denna svackan jag har kommit in nu är jäkligt svår att försöka ta sig ur. Man känner huvudvärken och den jävla tröttheten komma... Hade en bra period för ett tag sedan, med bra mat och jag rörde på mig en del! Det var skönt, men nu får jag aldrig tummen ur. Min mage är svullen som jag vet inte vad och jag ser ju ffo gravid ut! DONT LIKE!Får börja med mitt nya liv någon gång, men man har så tråkigt här så man klarar ju aldrig att ta tag i sitt liv!Nu har jag ändå cykel och kan ta mig enkelt ner till gymmet, men tror ni det eller ? NEJ !Och föressten är jag för tjock för att gå på gym... Haha, får ta lite promenader och väääääldigt nyttig mat för att gå ner ett par kilo först. Tänker inte visa mig sån häääär!Nepp, nu ska jag packa ner lite grejjer så att jag är riktigt redo för flytt !Kram på er,så hörs vi !