Regn regn regn regn

så vad passar då bättre än städ och tvätt?! Haha.Jag ska tvätta gardiner och täcken och sådant idag så det är fräscht när jag flyttar in i min nya lägenhet ! Och jag ska packa ner ALLA prylar idag så är det bara att ta det när jag får nycklarna direkt! Kommer bli skönt att komma från Krinigården, men jag kommer sakna min lägenhet! Ska köpa ett "koppel" till Hasse också så att vi kan gå ut lite, men det vägrar jag göra här!! Folk liksom... Hasse vågade sig fasikenmig ut i trappuppgången när jag hade dören öppen för att jag skulle hämta en sak. POMMESFRITES!! Va rädd jag blev. Tur att det inte var några ungar som höll på då kanske han hade smitit ut. Men å andra sidan är han nog ganska rädd av sig!Men jag är orolig när jag komemr gå ut med honom i sommar och så ifall han sitter vid dörren och smiter ut när jag går ut eller kommer hem. Nu är han ju försiktig av sig och nosar, men ifall han vet hur det är ute kanske han springer iväg direkt. Min lilla gospojke, det får han verkligen inte göra! När han vet hur det är ute kanske han aldrig vill gå in... Lilla plutten!Nu ska jag gå ner till tvättstugan i alla fall ! Har alla kläderna kvar eftersom jag nu tvättar täcken och sängkläder! Skönt i alla fall att det finns TRE (!) bra fungerande tvättmaskiner. Kommer det inte finnas där borta i den nya lägenheten tror jag.Innan jag fick den lägenheten kollade jag ju på en likadan, och då såg jag tvättstugan och den tjejen som visade mig lägenheten sa att ibland startar inte maskinerna så man får stå och kolla tills dom gjort det. Fatta störande eller ! HAHAHA. Fan vilken tur att jag fick den andra i samma område, ville inte ha den första eftersom hon som visade mig lägenheten har hoppat på mig och så och hon skulle flytta till lägenheten under med sin pojkvän. Jag chansade jävligt mycket när jag tackade neh till den men som TUR VAR fick jag en likadan. Det är ju inte det lättaste att få lägenhet i det området heller! ALLA vil ju bo där typ... Nepp, tvätten kallar ! Kram på er !