För mycket tid framför datorn?

Det här kan man kalla en seg söndag. Jag är ganska förvånad själv faktiskt, för jag har suttit här vid datorn sedan halv åtta i morse när jag vaknade. Det har vart otroligt segt och tiden har gått så saktare än någonsin. Men ja.. man kan ju inte ha fullt upp alla dagar. Det känns som att jag har hunnit med att se alla filmer i världen idag medans jag har suttit här! Bland annat den norska skräckfilmen Fritt vilt, både ettan och tvåan. Riktigt bra filmer, dom tycker jag ni ska se. Man kanske ska ta och lägga sig snart så man är pigg inför morgondagen, vilket betyder skola. Ska bli skönt faktiskt att träffa folk igen eftersom jag har suttit ensam på mitt rum hela dagen.Ja just, ni kommer ihåg att jag skickade in dom där papprena om sommarvikariat. Idag fick jag mitt första samtal då från ett gruppboende. Dom ville träffa mig måndagen den 16 mars och prata lite, så vi får se hur det blir.