Titanic bakom kulisserna.

Igår blev det film framför datorn från typ halv åtta då jag vaknade tills 4 ungefär när jag skulle träffa Fredrik! vi skulle mötas vid ett ställe och precis där ser jag "kines mattias" cykla ut från ett område, och vad hade han gjort där tror ni? jo vart inne och jagat barn.. jäkla idiot! han måste ju ha nå riktigt fel, som tur var så såg han inte mig. Jag och Fredrik vandrade ner till nibbleaffären och köpte lite gott och sedan hem till honom. Det blev datorn och melodifestivalen, haha dom har inte blivit lite tjatiga eller? kändes som att man fick höra alla låtar om och om igen hela tiden, jag orkade inte ens titta tillslut. Sen kollade vi på hur dom gjorde Titanicfilmen, måste säga att jag blev väldigt facinerad, det är ju helt sjukt.. det bydde en stor bassäng bland annat och byggde upp hela Titanicbåten som var höj och sänk bar! och en massa andra saker.. otroligt mycket jobb la dom ner på filmen iaf.Här ser man då bassängen och båten dom byggde upp.