innebandyyydag :D

HejsanSveejsaan !Skola idag dåra ,,sista dagen på veckan :D:D FREDAG!Va mest tråklektioner annars :P ..Efter skolan så vare INNEBAAAAAANDY!!första träningen,och vet ni vad.. De va skit kul !Men men de roliga måste alltid ha ett slut så klockan 3 va de öööver. (;Olivia skulle kolla på idas bandyklubba,hon kanske ska köpa den.Måste köpa klubba jag också,,har ingen :s -lånar ist :))Men nu när jag vet att jag ska forsätta så lär jag ju köpa en (y)Vi blev kvar hos Ida en liten stund, kramades med hennes sööta marsvin,Snuttan <3tror att hon heter så iaf x) ..Sen hem och duscha,åt en mackis och gick till Olivia.Kollade in hennes rum ,och de va niccce (y) Ny säng, (bredare) & en byråliknade grejj . :POch sen gjorde vi inte myk ska ni veta ,pratade mest .Sen vare foodtime så jag gick hem och foodade, fisk ......Och nu vart de bestämt att jag ska sova hos henne,så har kramas godnatt med mina sötgrisar och ska soon packa. (; Kommer bli trevlans ska ni veta! (LL)<3Har en mykmyk trevlig Fredag,, :D<3 BYE.BYE