SophieJohanssonday :D

Tjohejj!  så vare Lördag då !(y)vaknade av att Olivia petade med hennes fötter i min mage ;oSå blev lite irriterad på henne då ,men endå skratta jag eftersom de kittlades x) ..Vi gick typ upp efter ett tag och käkade lite frullisdullis ;)Sen vid 11 gick jag hem för hon skulle till stan,Gjorde inte så myk hemma, men typ en kvart senare gick jag till mammasom skjutsade upp mig till Fii :)<3,,Vi gjorde väl inte så myk .Max dampade lite på oss,och vi berättade en "story" för honom ;) lite kul de,huhu.. Sen spelade vi spel (Y),, och senare fikade tårta & kakor.Sen satt vi oss vi daaatan och nötte Sims 2,Sophie har ju typ ALLA sims-spelen ;o så de vare skojj..Aja ,nu ska jag väl hem om en liten stund..Senare ikväll blire Melodifestivalen :D nicce! (LL)trött idag så blir nog sängen efter typ x) höhö. Kraamigaste kramar ,vickan (LL) <3 <3