Tack så mycket

Jag vet inte om jag har skapat känslan av att gluten är hemskt och jobbig. Men så är det inte, visst kan det vara jobbigt men det är inte så konstigt och jag klarar mig jättebra. Allt fungerar perfekt. Det är inte så att jag vill visa att gluten är värst utan det är bara att lära sig leva med det och när man gjort det är det sak samma. Man är inte annorluna bara för det.Men jag ska berätta en rolig sak som hänt mig. Jag var nyss ute på praktik på ett vuxenkorttids för utvecklingsstörda. Och när jag kom dit första dagen så hade dem varit och köpt jätte mycket glutenfritt. De var så inne i min sjukdom och gjorde allt för att jag skulle trivas. De frågade hela tiden ifall jag saknade något eller ifall jag ville köpa hem något mer. Bara något sånt gör en så glad. Jag kände mig som en vanlig människa för en gångs skull. Så tack:)