Klassfest igår.

Igår var jag hos kuratorn, det gick väl bra, som vanligt. Sen var jag på Klassfest:D Inte träffat mina klasskompisar sedan i början på februari typ, så det kändes väldigt kul + att jag inte varit på en pub sedan i september, drack dock bara någon drink (massa mediciner och alkohol går inte så bra ihop, och jag har redan en vana inne att lätt bli full). Det kändes som en rejäl framgång, och jag hade väldigt trevligt och det var hur kul som helst att träffa folk. Jag saknar verkligen klassen, och skolan med för den delen. Synd att man inte kan med det bara.     I morse väcktes jag av att jehovas vittnen ringde på dörren. Jag öppne inte. Har för övrigt en fundering på att sätta upp en lapp bredvid den med ''ingen reklam, tack'' där det står: ''Religiösa fanatiker undanbedes''.   NU tänkte jag försöka börja på att brodera lite. På grund av flykten onsdag-fredag så har jag inte ens hunnit mer än göra mönstret...