novemberrain

Vad heter du? Gabriella Vad har du på dig? morgonrock Ögonfärg? blåa Spelar du något instrument? ne Dina första tankar när du vaknar? fuck Vart befinner du dig just nu? i min säng Biter du på naglarna? neeej Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? har inga hehe  nämn 2 bra filmer: skyfall och the dark knight rises Är du singel? tror det Vem är snyggasst? robert Vem vet mest om dig? lovisa, casandra, malin och olivia. Vad vill du ha just nu? pengar, sjukt mycket kläder, iphone 5, ny piercing, kånken och dr martens. mest av allt en snygg varm vinterjacka om det finns på denna jord  Rädd för? att bli ensam, vuxenlivet och äckliga djur McDonalds eller Burgerking? BK Sjunger du? händer. Vill du gifta dig? om jag hittar den rätte, why not? Kommer du överens med dina föräldrar? oftast Din hårfärg? mörkbrun Vad ska du göra idag? se that 70's show och sova Vad ska du göra i morgon? skolan + bio Skor du hade på dig idag? kängor Vad sover du i? olika, oftast trosor Snygg färg? svart, turkos, korall Favoritårstid? sommar! Favoritmat och dryck? oj, mat mitt favoritområde. en riktigt blodig oxfilé med pepparsås och sjukt god sallad eller caesarsallad är svårslaget. dricka är cola eller vatten.  Hur svarar du i telefonen hemma? svarar inte när det ringer hemma  Vad gör dig glad? värme, musik, vänner, kärlek, mat. Hur svarar du i mobilen? aaa hallå Sov du ensam inatt? ja Vad gjorde du kl 08 imorse? vakna exakt. Vad var det senaste någon sa till dig? minns inte Druckit idag? aa, 4 glas vatten och en kopp te (oj vad lite ändå)  Vad är det för väder hos dig nu? ingen aning, lite växlande molnighet antar jag. typ 5 grader  Godaste glassmaken? B&J strawberry cheesecake, half baked eller citronsorbet.  Drömmer du mardrömmar? händer Favoritklädsel? slitna jeansshorts, enkelt oversizelinne och en kavaj. hatt/mössa skadar inte! Favorit godis? skulle aldrig överleva utan choklad. mörk som ljus  Hur många kuddar sover du med? 5 Längtar du mest efter just nu? lördag eller sommaren, eller tills allt har ordnat sig  Vem har vart din räddning idag? hmm svår. ingen vad jag kommer på Saknar du någon just nu? ja casandra malin och sarah Godaste lukten? vanilj, killparfym eller nybakat bröd. Vill du ha barn? nej Är det någonting som är stressigt? skolan, oss Längtar du till din nästa födelsedag? inte så värst, typ 2 veckor kvar Är du blyg?ja Vad gör du just nu? smsar med olivia, lovisa och emelie   Tycker du att du har fin dialekt? nej. Tycker du om snö? NO WAY DUDE, fyfan vad jag hatar det Vad gör du om 10 minuter? ser på t70'ss  Hur mår du nu? psykiskt förrvirrad. fysiskt trött överallt. huvudvärk.  Vad är din önskan just nu? sticka härifrån  Har du något speciellt citat? njae mina kompisar brukar påpeka nåt men minns inte nu. Vad lever du på? musik, vänner och mat  Vad gör du om 5 år? hmm då är jag 22, vad läskigt. jag har nyss flyttat till London och börjat plugga där. jobbar som bartender eller nåt på kvällarna hehe Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? USA, alla våra minnen! Vad skulle du vilja heta i förnamn? Juni Vad gör du på fredagskvällar? är med kompisar och festar/fikar/myskvällar Har du någonsin varit full? haha oja   Har du testat droger? nej Röker du? händer Snusar du? nej Hur många tabletter tar du dagligen? inga Bästa minnet från sommaren? hultsfred, torekov och mallorca! Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? spanien! När var du där? augusti Sköter du skolan? hyfsat Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? oj vad svårt. antar i våras. Vilken va den värsta tiden då? förra vintern/2009   Hur ofta gråter du? aldrig Vilken klass går du i nu? EK2B! Vilken skola? folkunga Vad står det i ditt senaste sms? "nej jag bara undra om jag kunde prata högt om det imorgon osv, du vet hur jag brukar göra bort mig ;)<3" från olivia