23 juli

Sjukt mycket har jag hunnit med idag. Grejat massor i min lägenhet samtidigt som jag har sprungit ärenden och gått i affärer. Har även visat Kummin för en kund vilket gick väldigt bra, känns lovande. Hon red henne jättebra och det såg ut att verkligen stämma så jag håller alla tummar nu! Efter det hoppade jag Aero lite, med lite var tanken att det inte skulle bli något särskilt. Men, kul som både han och jag tycker att det är slutade vi med att hoppa hinderstöden ut, och ja, ni hörde rätt. Dock är dom vi har inne inte lika höga som vanliga, men vi hoppade nog 140-150 iallfall på min lilla egen konstruerade bana och jag kan inte annat än älska min gråa kompanjon. Han är riktigt bra att ha, tryggheten själv och som han gjorde det.. Som den champion han är. Grymmaste!     Den bästa jag vet! <3