Bränt fläsket i Billdal

Igår och idag har jag legat vid havet och herrejösses vad jag bränt mig. Igår vad det illa men det är ingenting mot vad det är idag, ser man min baksida så svimmar man. Kontrasterna är sylvassa och imorgon är jag bannad att sola den sidan öht. Det Blir solkräm typ 20 på den och även till att smörja in sig på framsidan faktiskt. Normalt sätt brukar jag aldrig behöva detta eftersom jag är "mörk" och naturligt brun i mig själv men tack vare den här sugiga sommaren så har det ju inte genererat någon som helst bränna tidigare i år.   Var även ute och sprang tidigare i morse men jösses, på vägen tillbaka blev det näst intill olidligt så imorgon skall jag sätta klockan ännu tidigare för att trotsa värmen. Det får man göra nu, passa på helt enkelt när det är fint väder. På lördag vänder det igen, kul.. eller not!   Kummins köpare fick även hoppa henne på en 1,10 Clearround idag på Kungbacka RK. Gick som tåget och hon nollade så nu håller vi alla tummar och tår. Fina fina kummin, man kan inte låta bli att nästan bli lite egoistisk när man ser henne för gud vad fin hon är. Nu vill jag inte alls att hon skall säljas men det är ju som det är! Aero fick gå ett kort men intensivt pass på gräset idag och han skötte sig bra trots min "fulsadel" och novabettet. Lite stark var han stundtals men han avslutade väldigt fint och på bakdelen så jag är riktigt nöjd över min springare. Nu skall jag sova så jag orkar upp och springa imorgon!   pöss.