hatar rubriker

De senaste dagarna har varit stört sjuka, jävligt kul men alla mina favoritfolk inblandade och särskilt jävigt spontana. I fredags drog jag och Unni upp till Marstrand där vi festade med hennes barndomskompisar. Väl på g hem tog vi motorbåten från hamnen och körde genom Göteborgskärgård och kom fram någongång där mitt på morgonen till Hyppeln. Kallt så in i helvete var det men gud så skoj, värt!   I lördags fick jag finbesök av både Sofia och Hanna från småland. Medan dom traskade runt i ovädret på Liseberg jobbade jag mig för att kollektivt ta mig hem och till hästarna från Hyppeln. Insane är ordet och 3(!!) h senare var jag framme i Kungsbacka. Sjukaste vädret kan man ju även summera lördagen för fan, det regnade så mycket att spårvagns och busstrafiken här i Gbg fick ställas in. Galet! På kvällen blev det utgång vilket var sjukt kul, länge sedan jag skrattade som jag gör med dom två. Mötte upp två polare på vägen hem sen så var det bums ner i säng!   Söndagen, ja var skall vi säga - konstig, trött och jävligt seg. Efter den summeringen så tänker jag gå upp ur sängen som jag fortfarande ligger och drar mig i tillsammans med min sköna vän Josefin.   Nu får jag ta tag i livet, adios amigos!     i båten från Marstrand till Hyppeln!