På tapeten

Känner hur jag i särklass blir sämre och sämre på att uppdatera bloggen. I och försig är det inte så himla konstigt då jag knappt sitter vid datorn utan är igång från tidig morgon till sen kväll.   Det är mycket som hänt sedan jag skrev sist, bland annat har jag återupptagit mitt handbollsintresse och spelar nu handboll i Redbergslids damlag. Går knappt att beskriva hur kul det är att få köra på igen så det är något jag är astaggad på verkligen. För att få detta att gå ihop så har jag skaffat mig två medryttare som kommer rida Aero och Kummin två ggr/v för att underlätta de dagar jag har träning och ev en dag till när jag har match. Båda tjejerna är vana ryttare och har haft egna hästar så det känns faktiskt superbra. Annars är hästarna i absolut toppform just nu, de båda går underbart bra i all ridning och tävlingarna har fungerat bra. Kummin har aldrig varit så fin som hon är nu och om man skall vara riktigt uppriktig så är de ju faktiskt nu hon skall vara det.   På tävlingsfronten så blir det ändå en hel del tävlingar nu under hösten. Nästa helg skall Aero gå sista "snälla" klasserna, reg 125-130 på Jennylund. Kummin får eventuellt hoppa dagen innan fast på Kungsbacka, inte bestämt klasser men iaf 120. Efter det är det paus i två helger men sedan skall vi till Halmstad med iaf Aero som skall gå nationellt 125-135 Vad det blir för tävlingar efter det vet jag inte riktigt, tar de som det kommer eftersom vi får planera in eventuella matcher också.   Nu håller ögonen på att gå i kors, gonatt!   Fina Kummin innan starten på Kungsbacka.