the final.

Nu när jag skriver detta kommer det vara för sista gången jag kan säga att hästarna Vison och Cattis står i mitt stall. Jag kommer antagligen nite skriva något imorgon då jag kommer ha myckt att göra med både hemflytt och avsked av hästar och så. Idag sa jag Hejdå till bästa vän, Viktoria, och även fast jag inte vill visa för henne hur jobbgt det var så skar det sjukt i hjärtat. I Kväll när jag kvällsfodrade hästarna insåg jag att detta är sista gången ni får kväll i mitt stall och då föll en tår när jag stannade mellan Visons och Cattis boxar. Shit, trodde inte jag skulle bli såhär ledsen men jo, där hade jag ju fel. Väldigt fel!   idag har jag inte hunnit rida då det var så mycket att packa, putsa och göra. Har mockat alla mina hagar (inga små hagar här inte) och det tog sin tid och skall mocka ut alla boxarna imorn med innan vi åker med Aero. Sen så måste jag ju städa hemma och packa allt här som skall med hem till Göteborg och sen vidare till Tyskland. Shit,det blir till att ligga i.   Sen är det tävling den 20e alltså om en vecka hemma i Askim. Skall antingen rida 1,10/1,20 eller 1,20/1,30 får se hur det känns nu när jag kommer hem och hur vädret är och dylikt. Men vi satsar på 1,30 iallafall, annars kör vi 1,30 efter tyskland. Det blir nog bra hur vi än gör, för ju högre hinder - desto finare kuse!         inte någon kvalitetsbild kanske men man ser ju kanske att han kan hoppa lite iallafall!     Sing for the Moment - Eminem