Alkoholfri fest

Min första här i livet! Ja men jo jag tror nog det. Klart man varit nykter på fester men jag har nog aldrig kört helt alkoholfritt. Bestämde mig för att göra det igår eftersom jag mådde skit i fredags efter allt vin på födelsedagsmiddagen. Hade världens halsbränna och mådde illa. Ville verkligen inte förstöra hela denna dagen också på att vara full igår. Lovade Zacki att köra honom till innebandymatchen nu idag också och jag vet att jag har svårt för att hålla mig till ett par öl så det blev helt alkoholfritt istället.    Så det blev hattfest på Emils 30årsdag med Loka crush och det fungerade alldeles utmärkt. Var rädd att kvällen skulle bli seg och att jag skulle vilja hem men hade sjukt trevligt, snackade och dansade och var till och med sugen på att dra med ut när klockan var halv två på natten. Men det var inte Zacki sugen på eftersom han har match idag.   Så nu blir det att köra fyllegrisen till innebandymatch (sunt va?) och sedan ska vi shoppa loss till lägenheten och fixa heeeela dagen för jag är hur pigg som helst och mår hur bra som helst så idag får Zacki stå sitt kast som söp till det igår. Mohahaha.   Någon är visst lite trött?