Ett år närmre 25

Igår fyllde jag år och vilken födelsedag jag fick! Hade först en mysig dag på jobb med världens sötaste kollegor. Funderade på att lägga mig ledig när jag fyllde år när vi la schemat men kom fram till att det var trevligare att vara på jobb än att sitta hemma hela dagen själv på sin födelsedag. Blev en massa kramar och sedan tårta till eftermiddagskaffet som jag hade med mig. Så jag är verkligen glad att jag valde att jobba!   Kom sedan hem och var lite lagom förväntansfull kring vad Zacki hade kokat ihop. Hade ju tidigare sagt till honom att jag önskade mig en överraskning och att jag inte alls ville vara inblandad i planeringen kring vad vi skulle göra på min födelsedag. Det blev bättre än jag någonsin hade kunnat önska. Älsklingen hade i smyg bjudit hit mina favoritbrudar på middag och Zacki stod som kock för kvällen. Hade en fantastisk kväll och tack tjejer för att ni kom och tack Zacki för att du fixade så fint till mig!    Fick såklart min efterlängtade kamera också, till och med den var bättre än väntat för den var ROOOOSA! Ikväll ska vi hem till mina föräldrar för födelsedagsmiddag med familjen!   Magdalena, Felicia, Anna, Frida, Clara, Emmelie & jag! (sjukt stolt över Zacki som kom ihåg alla)