Bloggen är guld värt när man har vänner på vift

Någon som håller med?Jag har i flera dagar planerat att skicka iväg ett låååångt mail till min älskade i Tyskland. Anni Panni. Har dock inte lyckats ta mig tiden att sätta mig ner och göra det. Har så mycket jag vill skriva till henne så jag vet att det kommer ta tid. Alltså kan jag inte sätta mig ner i 5minuter och bara kladda ner något. Varenda gång jag tänkt göra det så har det kommit någon liten sak i vägen som tagit tid eller jagat iväg motivationen. Men som jag sa i rubriken så är bloggen en väldigt bra redskap. Vi här hemma läser Annas blogg och följer hennes dagar i Tyskland. Hon uppdaterar inte jätteregelbundet men när hon väl skriver så skriver hon långa inlägg så lite uppdaterad är man. Framförallt så kan hon läsa min och Emmelies blogg om allt kul hon missar här hemma. Kanske bestämmer hon sig för att hon en vacker dag saknar oss och våra äventyr så pass mycket att hon kommer hem!Så Anna älskling, vet att jag lovat dig ett mail, hoppas du inte känner dig åsidosatt bara för att jag inte skicka något mail än. Men du om någon vet hur det är med att ta sig tid till sånt ibland. Älskar och saknar dig massor i varje fall och inom kort trillar det in ett mail från din lilla Kajjan. För tro det eller ej, det händer saker i mitt liv som jag inte skriver om i bloggen också!Båda bilderna på mig och Anna när vi var i Bulgarien sommaren 09!Kika in på http://annamariaolsson.devote.se