jag säger ju att tandläkaren är farlig...

Igår stod det på löpsedlarna huruvida en 9-årig flicka hade dött efter tandläkarbesök.  Isch jag säger ju det. Tandläkaren är farlig och det spelar ingen roll vad någon annan säger. Suck, ändå ska jag dit idag och laga tänder. Jaja, jag hoppas att jag överlever i alla fall haha. Har inte hunnit tänka på det så mycket så någon ångest har faktiskt inte växt fram än. Börjar bli lite nervös och illa till mods nu men samtidigt känner jag mig stört beslutsam nu. Jag ska gå dit och fixa skiten och sen kommer jag känna mig lättad till tusen. Min tandläkare har koll på min tandläkarskräck så det ska nog gå bra... mii jag vill inte!Har laddat mammas mp3 med massa goo goo dolls låtar nu i alla fall så ska försöka slappna av till deras musik under tiden dom borrar i min mun. Har precis tuggat i mig en ipren också för att kroppen ska vara tillräckligt avslappnad för bedövningen att hjälpa. Better days med The Goo Goo Dolls. Me looooove, superfin låt!