Underbara älskade tjockisar

Igårmorse när jag vaknade var fruktsallad det enda jag kunde tänka på. Fruktsallad med vaniljglass. Var så galet sugen på det så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Eftersom jag är fattig som jag är för tillfället så kunde jag inte göra något åt saken utan skickade iväg ett desperat sms till några av mina kära vänner i hopp om att någon skulle komma hem med frukt och glass till mig.Det var det ingen som gjorde....MEN idag vi 11 knackade det på dörren och där stod mina underbara små underbaringar vid namn Felicia och Magdalena med påsar fyllda av frukt och ett paket vaniljglass. Jag blev helt överlycklig! Under tiden jag städade i köket gjorde brudarna i ordning fruktsalladen och sen var det bara till att hugga in. Mums vad gott det var och mitt fruktsalladsbegär är nu stillat. Tjockisarna är snygga som vanligt trots sunk-dag haha. Älskar er! Ni är väärldens bästa vänner hihi. Kolla, det går att muta mig!AHHH vad gott det var! Som jag sa till Magda, man ska inte titta för mycket utan bara äta haha.