Drömtydning 2.

   Drömmen: Hej Här kommer min konstiga dröm som jag drömde för ett tag sen.   Vi var i ett hus,typ som en fjällstuga med två våningar.Jag och min yngsta dotter var på övervåningen och hade lagt oss i våra sängar.Det var inte ett sovrum där uppe utan mer som en hall och sängarna var placerade mitt i hallen med fotändan mot trappan.På ena sidan hallen fanns en dörr in till ett smalt förråd,tror jag. Det var kolsvart i det förrådet och dörren stod lite på glänt. Jag känner att vi inte är ensamna där uppe och försöker att ropa på min man som var på nedre våningen.Min dotter fattar inte vad jag försöker säga för DET som är i rummet gör så att jag kan inte prata.Jag kollar mot förrådet och känner ondska från det mörka svarta som är där.Jag fortsätter att kämpa fram ord men det blir bara konstiga ljud.Jag försöker ta mig ur sängen men det är tvärstopp. DET har gjort att jag kan inte röra mig heller.Jag känner paniken när DET kommer närmare och jag ser hur dörren är öppen helt och det svart hålet gapar ut i rummet.Fanny förstår fortfarande inte att jag vill att hon ska ropa på sin pappa så han kan komma upp och stänga dörren till det svart förrådet.Paniken har kommit närmare nu och jag tar i med alla krafter jag har och får fram ord som jag inte kommer ihåg.   Vaknar av att jag pratat i sömnen och känner hur tungan är som förstenad.   Jag vet inte om det är något att tyda så märklig som den var.   Kram Cillapilla Min tydning: Något som är typiskt för just mardrömmar är att vi försöker komma ifrån något och känner oss fast i en jobbig situation.Din man var med i din dröm. Försök komma ihåg hur du kände inför honom i drömmer. Kanske kan det vara så att du ofta blir missförstådd?Din dotter representerar din relation med din man. Hade du drömt att hon var sjuk i drömmen, hade det kunnat betyda att relationen mellan dig och din manär sjuklig. I andra fall kan din dotter i drömmen spegla dig.DET som du nämner i drömmen är antagligen en känsla av ångest. Finns det något som i din vardag gör att du inte får utlopp för dina känslor?Mardrömmar blir ofta väldigt komplicerade, och är svåra att tyda då det är väldigt många känslor i drömmen.Min egna tolkning är att det finns något hos dig som gör att vi i vissa situationer håller dig tillbaka, och kanske får du inte alltid fram detdu vill ha sagt, och kanske blir du även missförstådd?Du vill nå fram till ditt mål, men hur mycket du än försöker är det ingen som förstår dig.Försöker tänka efter vad du kan göra för att få fram dina tankar och åsikter, på ett sätt som andra kan förstå.Med tanke på att detta var en mardröm, kommer den antagligen att komma tillbaka, om du inte tar tag i problemet.Drömmar speglar ditt liv i vardagen, och mår du inte bra kommer det tydligt att visa sig i drömmarna.    Drömmarens efterord om tydningen:  Det var lite rolig läsning. En del stämmer nog, just med att han inte lyssnar.Jag är den som pratar och tjatar och han den som inte lyssnar på mig.Annars har vi det jättebra!=D Trots allt 15år med varann!