Jag sänder dig mina tankar.

Jag sänder alla mina tankar till dig, under denna mardrömstid. Jag önskar att tankar och ord kunde hjälpa dig nu, även om det inte betyder något i jämförelse med det som hänt dig. Ingen kan någonsin ta bort den sorg du känner. Jag sänder dig mina tårar, min älskade vän. Jag önskar att tårar kunde hjälpa dig nu, att de kunde göra ditt sinne lite lättare. Att jag kunde skicka några tårar till dig, som på vägen förvandlades till skratt. Min älskade vän, jag finns alltid vid din sida, preics som jag vet att även de som är borta gör. Vi kan inte alltid se dem, men visst vet vi att de finns där, när man verkilgen behöver dem? Jag kommer aldrig någonsin att lämna din sida. Jag ska stå brevid dig när du klarar dig igenom detta. Vi ska se ljuset då mardrömmen är på väg att försvinna. Vi ska skratta åt livet, och minnas de goda tiderna. Vi ska även sörja, det finns gott om tid till det. Denna tid handlar bara om dig. Din tid, om både sorg och lycka.