Sponsrad video - RED 2 Trailer 2 Svensk sub

  Detta är ett sponsrat inlägg från Red 2.   Om du såg första Red filmen så vet du ungefär vad du har att vänta dig. Red 2 är en actionkomedi med Bruce Willis i huvudrollen där han spelar pensionerade CIA agenten Frank Moses där han nu är tvungen att återförena hans gamla elitteam med agenter för en global strävan att spåra en försvunnen bärbar kärnladdning.      Red 2 har premiär på dom flesta biodukarna i Sverige idag. Det är en film som jag definitivt kommer att se. Jag såg första filmen med uppfattningen om att den skulle vara jättedålig. Men när jag sett den älskade jag den. Hade inte förväntat mig att den skulle vara bra då jag inte gillar såna filmer speciellt mycket. Men nu längtar jag tills jag får chansen att se den här filmen. Den kommer till Saga bio här i Härnösand om några dagar så jag kommer troligtvis gå och se den då.      Red 2 har några grymma skådespelare med i filmen. Förutom Bruce Willis med i huvudrollen så är Catherine Zeta-Jones och Anthony Hopkins också med i filmen. Kommer bli riktigt intressant att se vad dom har hittat på den här gången. Red 2 finns på bio ikväll. Jag rekommenderar alla att gå och titta på den.    Kram