Björn Axen

  Det här är ett sponsrat inlägg från Björn Axen hårvård.    Någon som använt björn axens produkter någon gång ? Jag har gjort det några gånger faktiskt. Köpte Schampo och balsam för torrt hår i höstas förra året. Jag kände skillnad på håret efter första tvättning. Jag använder just nu märket Aussie med både schampo, balsam, värmeskydd och efter dusch balsam. Det fungerar riktigt bra på mitt hår då jag har så svårt att hitta bra schampo som fungerar. Min mamma använder Björn Axens produkter dagligen och hon älskar det. Det är också väldigt prisvärt, så kan man inte lägga ut så mycket på håret men ändå vill ha vackert mjukt salong hår med volym. Då ska ni använda Björn axens schampo och balsam. Bor ni i Stockholm eller Göteborg så har Björn Axen hårsalonger där. Och  vem älskar inte att gå och fixa håret? Det är det bästa som finns enligt mig. Att bli ompysslad och sen när man är klar så känns håret så fräscht och friskt.    Använd deras mousse i torrt hår och sen använd platt eller locktång och du har riktig volym i håret.    Handla online på björn axens hemsida HÄR!    Kram