Inför Spanien resan

Åker ju som sagt till Spanien imorgon-natt och måste shoppa lite innan resan. Ska därför inte sova efter detta nattpass utan köra till Kalmar direkt efter jobbet. Kalmar är i för sig inte så STORT shopping-ställen men vi åker oftast till andra städer så nu tänker jag och killen prova på lite nytt. Sen att Kalmar är en fin sommar stad gör ju inte saken sämre :)   Inför resan måste jag inhandla: Ballerina strumpor Enkla klänningar En långklänning Linnen som jag ska ha till korta jeansshort Cykelbyxor (om jag hittar, det är fan slut överralt) Det var de jag kom på NU, men kommer säkert bli det dubbla när man väl ska packa väskan. Ska ni åka iväg senare tycker jag ni ska kika in på Nelly.se dom har 50-70% REA på många fina saker som är värda att köpa. Hade jag lagt märke till REAN tidigare hade jag beställt hem en hel del sommarkläder. Nattinatti...            Någon som vet var jag kan hitta denna?            . Med ett par låga gladiatorsandaler, slarvigt fixat hår och en gnutta solbränna... åååh så fint!               //SiLkii