Magaluf, Mallorca

Återigen har jag varit ikke aktiv här på bloggen, är så j*vla dålig på det. Jobbar just nu och har sedan jag började vid 23.00 inte hunnit dricka upp mitt kaffe. För varje gång jag ska börja så kommer någon och stör och när jag sedan är tillbaka JA då är kaffet kallt. Efter tre försökt lägger jag ner det hela, får dricka vatten istället.   Jobbar 1 natt till med denna och sedan på Måndag natt bär det av mot Mallis, Magaluf. Vi ska på på ett tre***+ hotell som heter Vista sol, ett riktigt partyhotell. Ska bli kul att äntligen ta igen allt partande som man inte har hunnit med detta året.   Enda sen vi kom hem från Creta har det varit stek hett här hemma och allvarligt talat så har jag tröttnat. Men gud har hört mina önskningar och därmed gett oss en gnutta regn och 20graders värme. Så som de ska vara här hemma i Svääden!   Nu ska jag upp och börja med nattkörningen och försöka bedriva tiden på något vettigt så att de snart blir morgon.           Vista Sol           //SiLkii