DRÖMMERMIGBORT

Kände för att ändra om lite för tröttnade på headern plus att den såg så deppig ut. Annars då? Jo denna helgen har väl varit sådär. Mest suttit hemma och försökt mig på att plugga vilket inte går så bra men eftersom sakerna ska in idag och imorgon så måste jag nästan bli klar snart. Sedan ska även jag och mamma åka bort innan jobbet och skaffa gymkort så jag får kommit igång någon gång. Blir aldrig av annars. Sen har jag pratat med mamma och pappa också om att jag vill utomlands efter gymnasiet, och dom sa faktiskt igår att det var okej och att jag fick om jag ville. Visst jag fattar att dom inte vill ha iväg mig så lång tid men jag får se. Hur som helst vill jag till USA, så antingen ska jag dit och plugga på collage.. Det blir ju iförsig lite längre tid. Eller så åker jag som au pair i ett år. Vill så himla gärna bara lämna allt här hemma och åka nu men jag måste ta mig igenom skolan här hemma först. Nej nu ska jag plugga lite hörni, innan vi åker iväg.