TJUGOANDRENOVEMBERTVÅRTUSENTRETTON

Ännu en fredag sitter jag hemma utan någonting att göra. Men jag vet inte riktigt om jag ska säga att jag får skylla mig själv eller inte.   Hur som helst har dagen varit rätt go ändå. Har ju alltid bara två lektioner i skolan och slutar kvart över ett så kanske inte ska klaga så sätt, och efter det så gick jag i stan en stund med Bella innan jag drog hem. Och hemma fick jag den otroliga idéen om att jag och Moa skulle ta oss en promenad till maxi och handla nåt. Så dit gick vi, väl där kom vi på att vi ville ha glass så pappa fick hämta oss ändå haha. Så bra va den idéen liksom. Jag köpte iallafall ögonbrynsfärg och färgade både mina och Moas. Ingen aning hur man gör och har aldrig gjort det, men med lite improvisation så blev det nog ändå rätt bra. Blev lite rätt så kanske kunde haft i det lite längre men men, det kommer fler gånger.  Har jag nämnt förresten att jag skaffat gymkort? Nu jävlar ska jag bara komma igång igen också så löser det nog sig haha. Nordic fick det bli iallafall. Nej men nu ska jag in i duschen inför jobb tidigt imorgon och sen blir det kanske film eller serier en stund.   Det blev lite tåkigt utan bilder och eftersom jag varken tagit bilder på mig själv eller varit lite kreativ och fotat något överhuvudtaget på senaste så slängde jag ihop lite bilder från när jag kommit hem från Spanien i somras. Tänk nu på att jag testade fjärren för första gången och jag va väl inte helt seriös kanske, bilderna talar....     Ha de så bra!