20131127

Igår var det fullt upp kan man säga. Började skolan tjugo över åtta och gick till tjugo i fem. Efter det stack jag direkt till jobbet för att jobba till kvart över åtta. Hem direkt efter det, duscha och käka och sedan satte jag mig och pluggade tills jag kände att jag var död, och klockan var då typ halv två.. Så inatt har jag i princip sovit fyra timmar och jag vet inte riktigt varför jag inte är trött men det är ganska skönt att inte vara helt borta. Jag ska snart skriva det sista på min rapport till naturkunskapen och skicka in det så känner jag mig ganska klar inför helgen som kommer bli myyys. På fredag ska jag träffa Bella efter jobbet, kolla film och bara mysa så sover jag där och sedan ska vi träna med. Sedan jobbar jag inte denna helgen heller så får se vad det blir resten av helgen. Allt känns bättre nu iallafall.. Hyfsat iallafall men jag känner att jag inte kan gå och gräva ner mig i det hela tiden utan jag får helt enkelt se framåt typ. Det blir nog bra.    Nu, musik och plugg. Ha de gött!