28/11-13

Jahaa då var det fredag imorgon igen, och en efterlängtad helg utan jobb har jag framför mig för en gångs skull. Känns som mycket är gjort nu av det tyngsta skolarbetet innan jul och det känns väldigt skönt.    Dagen har varit rätt skön, slutade en lektion tidigare så runt halv två och sedan åkte jag hem. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Tagit en promenad med Moa, pluggat lite, suttit och spelat lite på gitarren, fotat och bara myst framför datorn. Så som sagt en ganska skön dag. Har suttit en stund och kollat dels klänning till nyår vilket jag inte hittar, träningskläder som jag vill klicka hem och även vad jag kan önska mig i julklapp för det känns som det börjar bli lite bråttom med första december på söndag!?!     Imorgon väntar en kort skoldag, sedan jobb efter det och sen ska jag hem till Bella som jag nog skrev igår. Ska bli så otroligt mysigt. Kommer för första gången i mitt liv få se sagan om ringen-filmerna (yes, lite efter kan man väl säga att jag är) och sen ska vi ha massa godis o.s.v. Så som det ska vara helt enkelt. Detta blir braa! Nej men om jag skulle ta och gå och lägga mig nu kanske. Ni får ha en mysig helg!     I brist på annat så lägger jag upp en till bild på mig haha... från idag.