FÖRSTADECEMBEROCHMASSAMYS

Och nu var det söndag. Lite ångest inför skolveckan men inte farligt faktiskt, inte som det brukar vara på söndagar. Jag borde däremot ha lite panik över en engelskauppgift som jag inte blir nöjd med och som ska vara klar på tisdag, men får ta tag i det imorgon. Hur som helst har jag haft en mysig helg faktiskt. sov hos Bella i från fredag till lördag. Pratade och kollade film hela natten gjorde vi, och så tryckte vi såklart i oss massa godis också haha. Men vi tränade på lördagen iallafall. När jag kom hem så var det full fart med att baka pepparkakor här hemma men jag stannade inte länge utan åkte iväg till Hanna och sov där tills idag. Riktigt mys och hade mysigaste morgonen med julkalender, träning och julfilm. Och sen träffade jag David med en stund nu på kvällen med. Tänk att det kan vända så snabbt och helt plötsligt känns allt så mycket lättare. Nej nu känns det braaa