TVÅTUSENFJORTON

Jo men nu var det ett tag sedan jag skrev av mig lite, och nu när julen är över och det nya året dragit igång, så varför inte skriva lite. Jag har haft ett härligt och välbehövligt lov. Även om jag kanske inte vilat upp mig riktigt så mycket som jag borde. Det har vart full fart känns det som. Har det inte varit jobb så har det varit rea man ska in tidigt till, handla sista julklapparna, stress inför nyår eller tandläkarbesök. Och dessutom har jag nog dragit på mig en go förkylning nu med. Kom lagom kände jag.... Vad jag inte "hunnit med" eller helt struntat i nu under lovet är träningen. Känns lite surt, men får väl sätta igång när skolan börjar igen på torsdag. Nej men jag har iallafall haft en mysig jul med släkt och familj, som alltid spenderades den hemma vilket är skönt, och sedan hade jag en go nyår med Bella också. Riktigt lyckat måste jag säga. Så jag är nöjd med detta lovet, inte för att det är riktigt slut än men ni fattar. Och jag kan inget annat än att längta ihjäl mig till sommaren nu som innebär ännu mer ledighet, sol, bad, resor, och att fylla arton! Kommer bli riktigt jävla bra dedär. Men först upp har vi Hanna som fyller nitton (!!!) och Bella som fyller arton! Så där ligger jag väl iförsig lite efter, men får hoppas det går fort hahah. Kanske kan lägga upp lite bilder från spanien, och om jag hittar några från julen här snart. Men nu, ska jag faktiskt ta och krypa ner under täcket. Jobb väntar nämligen mig imorgon, som jag ser fram emot det!.... Nej men godnatt på er så skriver jag antagligen snart igen. puss!