Borlänge drar till sig matilda!

Nu är man frisk och kry och ska vidare till tennistävling i borlänge! ska vara ledig ifrån skola imorgon, väldigt skönt att skippa klassrådet och slippa veta alla mina sena ankomster! haha nej, nu ska vi inte vara sånna! trodde att vi skulle bo på hotell de senaste dagarna med god hotellfrukost och eget hotellrum med syr min, men nej såklart fick man reda av pappa just nu när jag ska åka om 10 timmar att vi ska bo på vandrarhem....ryser av att bara tänka på den äckliga röklukten och knarkande människor....-.- eller så är det bara jah som är väldigt emot vandrarhem sen lidköping när nåra fullisar bodde på samma våning som oss..usch alltså!! den enda nackdelen förutom vandrarhem är att vi måste åka kl halv 7 på morgonen! men jag får överleva den med mina nya låtar på mobilen! (y'                                                                                                                                                       // (L)