Dalahästar överallt!

Jo, nu är man här i borlänge! vann tennismatchen imorse med 6-4 7-6, för dom som inte vet vad det betyder så är det likamed en väldigt jämn match! ;)  vandrarhemmet är helt okej, men känns lite mormorstyle efter jah hittade 164 dalarhästar vid ingången! ;o ja men vi är juh faktist i dalarna! Rummet har sex sängar så jah mar har lite space att ha alla sina saker på! måste plugga engelska men jah orkar inte...för om man väl har satt sig med datorn med  sina hörlurar så kan inte ens världens starkaste man dra det ifrån en! eller är det bara jag som känner så? x)  såklart har jag också glömt badkläder när vi bor brevid ett badhus...såååå skräll mig alltså! snart ska jag och kolla på syrrans match och sen ut och äta, gottigotti! men...men...nu orkar jag inte skriva mera för nu ska jag sjunga och dansa med musiken i mina hörlurar! (y'  skariver snart igen!