Vilodag = Pluggdag

Vilodag idag, no gym, no running no nothing. Helt slut i kroppen (dock inte negativt) har sjukaste träningsvärken i låren, vaderna och magen sen tisdagspasset. I går på ryggpasset fick jag göra halva marklyft för att jag var så slut i benen 120kgx6 blev det.   Har ett fetstort teknik projekt att lämna in tills fredag nästa vecka och man skulle väl kunna säga att jag börjat i allafall. Det är inte så att jag har problem med det snarare att jag prioriterat annat framför det just för att jag sett det som lätt. Men men fixar jag tills dess. Matte provet i dag var lättare än tänkt fast jag kuggade på tredje frågan (var bara tre st) så jävla mosig i skallen, fattade vad som var fel så fort jag lämnade över pappret men inte innan dess. Har även funderat på att gå natur i stället för teknik och sen plugga biokemi :) "Studera livet på molekylär nivå" Låter inte det sjukt intressant? Tycker jag i allafall! Nu ska jag göra lite tekink och sedan hitta på något. Ciao.